مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:302023-07-08سياسي

تدوین اصلاحیه برای قانون ساماندهی مد و لباس


رییس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در چهل وهشتمین جلسه از سلسله جلسات این کارگروه گفت: در حال تدوین اصلاحیه برای قانون ساماندهی مد و لباس مصوب سال 1385 مجلس شورای اسلامی هستیم.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، چهل وهشتمین جلسه از سلسله جلسات کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این جلسه با حضور محمود کریمی بیرانوندی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و آزیتا همتیان رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی این معاونت برگزار شد.

همچنین آیین امضای تفاهم نامه ای در جهت ساماندهی وضعیت مشاغل خانگی حوزه مد و لباس در سراسر کشور انجام شد.

کریمی بیرانوندی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در این نشست گفت : وظیفه ما این است که از همه مشاغل حمایت کنیم.

اما مشاغلی که مستقیم از فرهنگ ایرانی اسلامی نشات گرفته و یا سبب توسعه اشتغال پایدار و خانگی اقشار جامعه به ویژه بانوان هنرمند و توانمند می شوند را به صورت ویژه حمایت می کنیم.

یکی از اقدامات این عرصه اعطای تسهیلات دولتی با سود ناچیز برای افرادی است که به صورت پشتیبان تا 40 نفر از افراد دارای مجوز مشاغل خانگی را تحت پوشش قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین اصلاحیه برای قانون ساماندهی مد و لباس

تدوین اصلاحیه برای قانون ساماندهی مد و لباس