مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 06:552023-07-08سياسي

قتلگاهی فرتوت به طول 45 کیلومتر در دل شیراز + فیلم


قتلگاه نامی است که برای کمربندی فرسوده شهر شیراز در جلسه هفته گذشته شهردار با اصحاب رسانه به کار برده شد، محور 45 کیلومتری پرماجرایی که پس از سال ها مناقشه و گرفتن تعداد زیادی قربانی حالا می توان به سامان بخشی اش اندکی امیدوار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، کمربندی شیراز ماجرای پر سر و صدایی است که سال هاست مورد مطالبه به حق مردم و رسانه ها قرار گرفته است.

  محوری پرخطر و ناایمن که از دروازه قرآن شیراز آغاز شده و در مسیر جنوب، شرق در نهایت به پل فسا ختم می شود.

  این محور علی رغم اهمیت بالایی که در رفت و آمد و عبور و مرور سواری ها و البته خودروهای سنگین دارد و از آنجا که شیراز محوری بین شمال و جنوب کشور محسوب می شود امروز با مشکلات بسیاری دست به گریبان است.

  نبود روشنایی کافی، نبود شانه راه، نامناسب بودن آسفالت، نبود دوربین های کنترل سرعت، نبود نیوجرسی، وجود دسترسی های غیرمجاز و دوربرگردان های متعدد سبب شده است این محور، به جاده مرگ مشهور شود نبود روشنایی کافی، نبود شانه راه، نامناسب بودن آسفالت، نبود دوربین های کنترل سرعت، نبود نیوجرسی، وجود دسترسی های غیرمجاز و دوربرگردان های متعدد سبب شده است این محور، به جاده مرگ مشهور شود؛ چراکه به دلایلی که عنوان شد آمار بالایی از تصادفات و حوادث جاده ای را در این جاده که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتلگاهی فرتوت به طول 45 کیلومتر در دل شیراز + فیلم

قتلگاهی فرتوت به طول 45 کیلومتر در دل شیراز + فیلم