مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:052023-07-06اقتصادي

مرکز رشد علم و فناوری اهرم راه اندازی می شود


مرکز رشد علم و فناوری در شهر اهرم با همکاری پارک و علم و فناوری استان بوشهر، به زودی راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی پنج شنبه شب در نشست با مدیرعامل پارک علم و فناوری استان بوشهر بیان داشت: در کمیته برنامه ریزی امسال که در روزهای آینده جلسه آن در فرمانداری برگزار خواهد شد، ده میلیارد ریال برای حوزه کاری پارک علم و فناوری اختصاص یافته است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: شهرستان تنگستان به لحاظ شرایط جغرافیایی منحصر به فرد خود که هم کوهستان و هم ساحل و دریا را در خود دارد، همچنین در حوزه های کشاورزی و نخیلات، اقتصاد دریایی، گردشگری و … دارای پتانسیل های فراوانی ست که متأسفانه بنا به شرایطی که در گذشته ها داشته نتوانسته به توسعه لازم برسد.

لطفی افزود: اکنون با هدف گذاری هایی که ترسیم کردیم، در نظر داریم با استفاده از همه ظرفیت های موجود در شهرستان، استان و کشور، با یک برنامه ریزی مدون ریل گذاری در راستای توسعه شهرستان در حوزه های مختلف انجام دهیم، تا در آینده بتوان بهره برداری لازم را کسب کنیم.

مقام عالی دولت در تنگستان ضمن یادآوری اینکه تنگستان دارای حدود صد کیلومتر مرز آبی با دریاست، تصریح کرد: می توان با یک برنامه ریزی مشترک چند ساله با پارک علم و فناوری استان، با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد علم و فناوری اهرم راه اندازی می شود

مرکز رشد علم و فناوری اهرم راه اندازی می شود