مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-23سياسي

مردم به سازش بیشتر در اختلافات اهتمام داشته باشند


مردم را نیز به سازش هر چه بیشتر در اختلافات اهتمام داشته باشند که بنا بر قول مسؤولان قضایی کاشان درصد سازش در کاشان کم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان و امام جمعه این شهرستان با اشاره به مناسبت های هفته آینده و تحلیل حواث آن از جمله هفتم تیر شهادت آیت الله دکتر بهشتی و72 تن ازیاران امام خمینی(ره) به دست منافقان در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 1360 اظهار کرد: شهادت مسؤولان عالی رتبه نظام در هر کشوری اتفاق می افتاد اما تصمیمات برق آسا، محکم و مدبرانه امام راحل(ره) که به اقرار آمریکایی ها قدرت تصمیم گیری را از آنها گرفت این نظام و مملکت را حفظ کرد.

وی همچنین با اشاره به دیگر تلاش های خائنانه و خبیثانه دشمن برای سقوط کشور گفت: حادثه بمباران سردشت در استان آذربایجان غربی با هفت بمب شیمیای خردل در ششم تیر سال 66 یکی از این حوادث است.

حسینی با تاکید بر بیان این حقایق و وقایع توطئه آمیز دشمنان افزود: مسبب این حوادث جنایتکارانه آمریکا و آلمان با دادن بمب شیمیایی بود که خود را طرفدار حقوق بشر می دانند.

نماینده ولی فقیه در کاشان ادامه داد: امام پنجم شیعیان مبارزه فرهنگی با تحریف ها در معارف، ایجاد تشکل با تربیت شاگردان و اعزام وکلا ونواب خود از جمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به سازش بیشتر در اختلافات اهتمام داشته باشند

مردم به سازش بیشتر در اختلافات اهتمام داشته باشند