مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 20:452023-07-11سياسي

درگاه ثبت مجوز فعالیت رسانه های مجازی در البرز راه اندازی می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از ایجاد پلت فرم ثبت مشخصات کاربران فضای مجازی در پیام رسان های داخلی خبر داد و گفت: این کار برای اولین بار در این استان صورت می گیرد.

- سعید جابری انصاری در گفت وگو با خبرنگار مهر از ایجاد پلت فرم ثبت مشخصات کاربران فضای مجازی در پیام رسان های داخلی خبر داد و گفت: افرادی که طی فراخوان عمومی نسبت به ثبت مشخصات کانال های اطلاع رسانی خود اقدام کرده اند علاوه بر اخذ مجوز فعالیت، از تسهیلات بانکی نیز برخوردار خواهند شد.

وی بیان کرد: درگاه ثبت مجوز فعالیت رسانه های مجازی در استان البرز برای نخستین بار در کشور اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: این طرح با هدف حمایت از فعالان فضای مجازی در پلت فرم های داخلی آغاز شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طبق اطلاعیه قبلی مبنی بر ثبت مشخصات کاربران فضای مجازی استان در پیام رسان های داخلی به آدرس https://alborz.

farhang.

gov.

ir/fa/news/698267 و ارسال اطلاعات به ایتای شماره 09122634367 این امکان فراهم شده تا تمامی فعالان کانال های اطلاع رسانی در استان البرز مشخصات خود را از طریق سامانه ثبت نموده و مجوز فعالیت اخذ کنند.

وی متذکر شد: اعطای تسهیلات مؤثر کم بهره برای حمایت از رسانه های فعال در فضای مجازی داخلی از اهداف این طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگاه ثبت مجوز فعالیت رسانه های مجازی در البرز راه اندازی می شود

درگاه ثبت مجوز فعالیت رسانه های مجازی در البرز راه اندازی می شود