مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12فرهنگي

مجتمع فرهنگی و هنری نمین در هفته دولت افتتاح می شود


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی نمین از افتتاح و بهره برداری مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در هفته دولت در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرزی نمین از افتتاح و بهره برداری مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان نمین در هفته دولت در سال جاری خبر داد.

مرتضی بالار 21 تیر در گفت وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: با پیگیری های فرماندار شهرستان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مجتمع فرهنگی و هنری نمین در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی از انتقال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به مجتمع خبر داد و گفت: در سالهای گذشته این اداره از اماکن اجاره ای استفاده می کرد که با افتتاح مجتمع این مسئله حل و فصل خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد نمین اظهار کرد: اعتبارات فرهنگی اداره ارشاد نمین از محل تبصره 14 افزایش داشته و شاهد اجرای برنامه فرهنگی و هنری در این شهرستان خواهیم بود.

بالار ادامه داد: آموزشگاههای موسیقی در دو سال اخیر در شهر نمین مجوز گرفته اند و خدمات آموزش موسیقی به علاقمندان را انجام می دهند.

وی اضافه کرد: مؤسسات قرآنی، فرهنگی و هنری در شهرستان مجوز فعالیت گرفته اند و در حال انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع فرهنگی و هنری نمین در هفته دولت افتتاح می شود

مجتمع فرهنگی و هنری نمین در هفته دولت افتتاح می شود