مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-04اقتصادي

بازگشت 13 قطار ارتقاء یافته نسل اول مترو به ناوگان ریلی تا خرداد 1403


مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با پروژه DC پلاس گام بزرگی در جهت بهره ور کردن قطارهای نسل اول مترو برداشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود درستی با اشاره به اینکه قطار DC اولین نسل قطارهای مترو به شمار می رود که 23 سال از بهره برداری آنها گذشته است گفت: در این مدت رده های مختلف تعمیراتی در این قطارها انجام شده؛ اما چون از نسل قدیمی قطارها هستند تأمین قطعات برای اورهال آنها به سرانجام نرسیده و بهره وری آنها کاهش یافته است.

برای حل این مشکل متخصصان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ارتقا برخی از قطعات را پیشنهاد دادند.

وی ادامه داد: نقشه راهی جدید برای اورهال، نوسازی و ارتقای قطارهای DC ترسیم شد و با توجه به بالابودن حجم کار سعی کردیم برنامه ریزی انجام شده نه زیاد ایده آل باشد و نه نسبت به هزینه ای که می شود بدون خروجی باشد که خوشبختانه موفق هم بودیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تأکید بر اینکه پروژه DC پلاس به همت متخصصان شرکت بهره برداری مترو و حمایت شهردار تهران آغاز شد تصریح کرد: در حال حاضر تنها 20 درصد از حجم جابه جایی مسافر توسط قطارهای DC انجام می شود و بیشتر بار مسافری بر روی قطارهای AC است؛ اما با شروع پروژه DC پلاس پیش بینی می کنیم سهم قطارهای نسل اول به 38 تا 40 درصد افزایش یابد و بتوانیم بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 13 قطار ارتقاء یافته نسل اول مترو به ناوگان ریلی تا خرداد 1403

بازگشت 13 قطار ارتقاء یافته نسل اول مترو به ناوگان ریلی تا خرداد 1403