مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:422023-07-03سياسي

لزوم رعایت اصل مردمی بودن برنامه های فرهنگی ادارات


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی به مناسبت های مختلف در ادارات گفت: اصل مردمی بودن اجرای این برنامه ها باید حفظ شود و خود کارکنان در اجرای این برنامه ها مشارکت جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، جعفر ذوالفقاری امروز در جلسه شورای فرهنگی استانداری آذربایجان غربی با اشاره به تاکید دولت سیزدهم بر انقلابی و مردمی بودن فعالیت های دستگاه های اجرایی، افزود: ترویج معیارها و شاخص های انقلابی و فرهنگی در دستگاه های دولتی، بازآفرینی و تسریع شود.

وی همچنین با تاکید بر نوآوری در نشر و ترویج آیین های مذهبی در جامعه، خاطرنشان کرد: مناسبت های مذهبی به بهترین شکل ممکن و با تبلیغات صحیح، در جامعه و بخصوص دستگاه های دولتی اجرا و ترویج شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی به استفاده از ظرفیت علما و اندیشمندان در حوزه های مذهبی و فرهنگی نیز اشاره کرده و یادآور شد: برای ایام محرم برنامه ریزی درست شده و دستگاه های مختلف وحدت رویه داشته و تولید محتوا برای این ایام را در دستورکار داشته باشند.

وی همچنین بر ضرورت اقامه نمازهای جماعت در ادارات تاکید کرد و افزود: مدیران دستگاه ها برای حضور در بین کارکنان در نمازهای جماعت برنامه ریزی کنند و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رعایت اصل مردمی بودن برنامه های فرهنگی ادارات

لزوم رعایت اصل مردمی بودن برنامه های فرهنگی ادارات