مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-05حوادث

نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان پاکسازی می شود


فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز 91 طرح عملیاتی امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار حمید علینقیان پور فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از ابتدای تیرماه سال جاری تا امروز 91 طرح عملیاتی امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: در مجموع این طرح ها مأموران موفق به کشف 26 کیلو انواع مواد افیونی و دستگیری هزار و 262 نفر شدند که از این تعداد 840 نفر معتاد برای درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی و 422 نفر دیگر از خرده فروشان مواد مخدر بوده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

علینقیان پور خاطرنشان کرد: طرح امنیت محله محور با قوت و قدرت تا رسیدن به اهداف در نظر گرفته شده برای آن ادامه خواهد داشت و از شهروندان نیز می خواهیم هرگونه اخبار مرتبط در این زمینه و یا اطلاع از موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 با پلیس در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان پاکسازی می شود

نقاط آلوده و جرم خیز در اصفهان پاکسازی می شود