مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:152023-07-04اقتصادي

قطعه بندی 300 کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین متوقف شد


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یک واحد صنفی که قصد داشت 300 کیلوگرم مرغ را قطعه بندی کند با ورود بهنگام بازرسان در ادامه کار متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمشید خدایاری روز سه شنبه با بیان این مطلب افزود: پس از توقف عملیات قطعه بندی مرغ های موجود به چرخه مصرف در بازار عرضه شد.

وی با بیان اینکه متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شده است، گفت: این واحد صنفی 120 میلیون ریال جریمه شده که پرونده آن تشکیل و به تعزیرات ارسال شد.

خدایاری در خصوص تخلف صورت گرفته تشریح کرد: این مرغ های گرم قرار بوده با نرخ تنظیم بازار به دست مصرف کننده برسد که متصدی واحد قصد داشته با قطعه بندی آن سود بیشتری دریافت کند.

به گفته این مسئول، قطعه بندی مرغ در واحدهای صنفی ممنوع بوده و این اقدام تنها در کشتارگاه های مجاز و بر اساس میزان محدود و تحت نظارت ویژه صورت می گیرد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می توانند در راستای نظارت همگانی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه 124 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه بندی 300 کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین متوقف شد

قطعه بندی 300 کیلوگرم مرغ گرم در بازار استان قزوین متوقف شد