مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-01اقتصادي

توزیع 2800 کیلوگرم خمیرمایه بین نانوایی های استان قزوین


سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از نظارت بر توزیع 2800 کیلوگرم خمیرمایه بین واحدهای نانوایی این استان خبر داد.

- ایسنا/قزوین سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از نظارت بر توزیع 2800 کیلوگرم خمیرمایه بین واحدهای نانوایی این استان خبر داد.

جمشید خدایاری اظهار کرد: این میزان خمیر در واحدهای 10 کیلوگرمی به نانوایان استان قزوین تحویل می شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وی با بیان اینکه حدود 300 نانوایی در شهر قزوین خمیر مایه گرفته اند، بیان کرد: هدف از این نظارت جلوگیری از عرضه خارج شبکه، توزیع عادلانه بین نانوایان و افزایش کیفیت نان است.

خدایاری خاطرنشان کرد: توزیع خمیر مایه دولتی از بروز تخلفات فروش این محصول به صورت آزاد در بازار جلوگیری می کند که این مهم همواره تحت رصد کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی است.

به گفته این مسئول 1628 واحد نانوایی در استان قزوین فعالیت دارند که این خمیرمایه ها بر اساس نیاز هر شهرستان توزیع و در اختیار نانوایان قرار می گیرد.

خدایاری خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می توانند در راستای نظارت همگانی بر واحدهای نانوایی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2800 کیلوگرم خمیرمایه بین نانوایی های استان قزوین

توزیع 2800 کیلوگرم خمیرمایه بین نانوایی های استان قزوین