مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 11:252023-07-11اقتصادي

طرح شیر مدارس باید احیا شود/ دغدغه رفع تعهدات ارزی را داریم


معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه شیر مدارس یک پروژه برد _ برد است، زیرا علاوه بر استفاده از مازاد تولید، نسل آینده نیز از آن بهره مند می شوند، - معاون وزیر صمت ضمن اشاره به اینکه شیر مدارس یک پروژه برد _ برد است، زیرا علاوه بر استفاده از مازاد تولید، نسل آینده نیز از آن بهره مند می شوند، به دغدغه های رفع تعهدات ارزی برای صادرات محصولات مختلف اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد مهدی برادران در دومین همایش صنعت لبنیات و صنایع وابسته با بیان اینکه امنیت غذایی و تامین غذای سالم و با کیفیت از اهمیت بسیاری برخودار است، گفت: برای تامین امنیت غذایی باید به سلامت و کیفیت مواد غذایی توجه شود.

وی ادامه داد: وقتی از صنعت صحبت می کنیم آنچه انتظار می رود ارتقاء بهره وری در قالب تولید انبوه، تسهیل تامین مواد اولیه و بازار رقابتی است.

خروجی صنعت باید قیمت رقابتی، کیفیت مناسب بهداشتی و تنوع سبد محصول باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه میزان صادرات لبنیات 717 میلیون دلار بود که در مقایسه با سال قبل 45 درصد رشد داشته است، گفت: همچنین لبنیات سهم 22 درصدی از صنایع غذایی دارد.

حدود 575 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در صنعت لبنیات فعالیت می کنند که ظرفیت اسمی ثبت شده آنها 13 میلیون تن، با سرمایه گذاری 70 هزار میلیارد ریال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شیر مدارس باید احیا شود/ دغدغه رفع تعهدات ارزی را داریم

طرح شیر مدارس باید احیا شود/ دغدغه رفع تعهدات ارزی را داریم