مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-02اقتصادي

انسداد 363 حلقه چاه غیرمجاز از سال گذشته تاکنون در کرمانشاه


رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه از انسداد 363 حلقه چاه غیر مجاز از سال گذشته تاکنون در کرمانشاه خبر داد.

- ایوب ذائبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان در امر حفر چاه های غیر مجاز اظهار کرد: برداشت بی رویه و نادرست از آب های زیرزمینی عامل از بین رفتن و صدمه به لایه های خاک و در نهایت فرو نشست زمین خواهد شد.

وی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده و با وجود مشکلاتی که برداشت بی رویه برای منابع آبی و سفره های زیر زمینی ایجاد می کند سال 1401 تعداد 323 حلقه چاه غیر مجاز مسدود شد و در سال جاری نیز از ابتدای سال تا خرداد ماه تعداد 40 حلقه چاه مسدود شده است.

رییس گروه احیا و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در بر خورد با صاحبان چاه های غیرمجاز و جلوگیری از حفر آنها نیازمند همکاری مردم به ویژه افرادی هستیم که به طور قانونی و مجاز حفر چاه داشته اند و این افراد چنانچه در اطراف چاه های مجاز حفر چاه غیر مجاز مشاهده کردند حتماً به گروه های شناسایی ما اطلاع داده تا برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

ذائبی با تاکید بر اینکه کشاورزان برای آبیاری از روش های بهینه در مصرف آب و آبیاری باید استفاده کنند، خاطر نشان کرد: استفاده از روش های نوین آبیاری برای کشت کشاورزان امری مهم و کمک کننده خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 363 حلقه چاه غیرمجاز از سال گذشته تاکنون در کرمانشاه

انسداد 363 حلقه چاه غیرمجاز از سال گذشته تاکنون در کرمانشاه