مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-01اقتصادي

بکارگیری 800 بک فیلتر در کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران برای کاهش آلایندگی


معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بکارگیری 800 بک فیلتر در کارخانه آسفالت شهرداری تهران برای کاهش آلایندگی این مجموعه خبر داد.

- معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بکارگیری 800 بک فیلتر در کارخانه آسفالت شهرداری تهران برای کاهش آلایندگی این مجموعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی در آیین افتتاح کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران در قالب شصتمین پویش امید و افتخار، گفت: چهار تحول اساسی از سوی شهردار تهران برای شهر تهران در نظر گرفته شده که یکی از آنها تحول در کالبد شهر بود که از اولین موارد این تحول می توان به موضوع آسفالت ریزی اشاره کرد که با افتتاح این کارخانه در حقیقت دو وظیفه قانونی شهرداری تهران محقق می شود.

با افزایش تولی، آسفالت کاری درست و قانونی که موجب رضایت شهروندان نیز خواهد بود، انجام می شود.

وی افزود: مجموع 110 میلیون متر مربع معابر موجود در تهران که معادل بزرگراهی به طول 5000 کیلومتر و عرض 22 متر است در حقیقت حجم بزرگی از نگهداشت را شکل می دهد که خود پروژه ای بزرگ محسوب می شود و بناست هر 10 سال یکبار این معابر نگهداشت و مرمت شوند.

معاون شهردار تهران دامه داد: اقتصاد این کار سه تا چهار هزار میلیارد تومان هزینه در بر دارد و همین موضوع نیز باعث شده حرف و حدیث های بسیاری حول و هوش موضوع آسفالت ریزی در تهران وجود داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری 800 بک فیلتر در کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران برای کاهش آلایندگی

بکارگیری 800 بک فیلتر در کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران برای کاهش آلایندگی