مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-02اقتصادي

ترجیح مالکان اجاره روزانه است


پر رونق شدن بازار خانه های مبله در بوشهر سبب شده است که صاحبان خانه های کوچک و سوییت ها تمایل داشته باشند ملک خود را در اختیار افرادی بگذارند که به صورت موقت و روزانه قصد اجاره کردن یک محل را دارند.

- ایسنا/بوشهر پر رونق شدن بازار خانه های مبله در بوشهر سبب شده است که صاحبان خانه های کوچک و سوییت ها تمایل داشته باشند ملک خود را در اختیار افرادی بگذارند که به صورت موقت و روزانه قصد اجاره کردن یک محل را دارند.

همین موضوع مشکلاتی را برای زوج های جوان و مجردها که توانایی مالی برای اجاره کردن خانه های بزرگ را ندارند، ایجاد کرده است.

خانه های شخصی مبله شده که بسیاری از آنها غیرمجاز هم هستند علاوه پیامدهای منفی فرهنگی و اجتماعی که گاهی به همراه دارند، بسیاری از زوج های جوان بدون فرزند و مجردهایی که در مرکز استان مشغول به کار هستند و توانایی اجاره کردن خانه های بزرگ را ندارند، را دچار نوعی سرخوردگی کرده است.

یکی از شهروندان مجرد بوشهری که به دنبال اجاره کردن یک خانه کوچک در این شهر است، به خبرنگار ایسنا گفت: یکی از عوامل مهم تعیین قیمت مسکن میزان متراژ است، بدیهی است هرچه متراژ بالاتر برود نرخ هر متر خانه کاهش می یابد و هرچه متراژ کمتر و کمتر شود قیمت هر متر خانه افزایش می یابد، حتی در بسیاری مواقع خانه هایی با متراژهای کم فراتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترجیح مالکان اجاره روزانه است

ترجیح مالکان اجاره روزانه است