مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:002023-06-25سياسي

آیت الله شعبانی خطاب به جوانان: قدر دوران جوانی را بدانید


امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه جوانان قدر دوران جوانی را بدانند، گفت: آن چیزی که در زندگی ایجاد آرامش می کند، چیزی نیست جز ارتباط با خداوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان با اشاره به جایگاه بالای جوان اهل قرآن در نزد پروردگار، اظهار کرد: خداوند متعال از دیدن جوانی که در حال قرائت قرآن و خواندن نماز است، لذت می برد.

وی با تأکید بر اینکه جوانان قدر دوران جوانی و لحظه لحظه زندگی خود را بدانند، گفت: ارزش واقعی انسان زمانی است که در جوانی با قرآن ارتباط بگیرد و با این کتاب الهی انس پیدا کند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ارتباط با قرآن نه تنها در زندگی اخروی که در زندگی دنیوی افراد نیز نقش دارد یادآور شد: کسانی که در جوانی با معارف الهی ارتباط می گیرند، معمولا در زندگی های شخصی خود با آرامش بیشتری مواجه می شوند.

وی افزود: زندگی تنها پول نیست و آن چیزی که در زندگی ایجاد آرامش می کند، چیزی نیست جز ارتباط با خداوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه ذکر خداوند، تسکین دهنده قلوب است، گفت: بدانید ذکر خدا آرامش بخش برای انسان است، نه ثروت و قدرت و جایگاه دنیایی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شعبانی خطاب به جوانان: قدر دوران جوانی را بدانید

آیت الله شعبانی خطاب به جوانان: قدر دوران جوانی را بدانید