مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:202023-06-24سياسي

اجرای پویش نذر و قربانی در سطح استان زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با عید سعید قربان، پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در سطح استان اجراء می شود.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با عید سعید قربان، پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در سطح استان اجراء می شود.

روح اله صالحی شامگاه دیروز (3 تیرماه) در جمع خبرنگاران، با دعوت از مردم نیکوکار برای مشارکت در طرح نذر قربانی، اظهار کرد: همزمان با عید سعید قربان، پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات مردمی و توزیع آن بین مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند در سطح استان اجراء می شود.

وی با اشاره به ادای نذر نیابتی قربانی، افزود: مردم نوعدوست استان می توانند با واریز کمک های نقدی در قالب نذر قربانی، از امکان ادای نذر خود به صورت مشارکتی با سایر خیرین بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان به روش مشارکت در این طرح خداپسندانه اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، آماده دریافت کمک های نقدی مردم نیکوکار استان به صورت حضوری و یا با استفاده از کد دستوری#*8877*1 و شماره کارت 0420-5003-9979-6037 د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش نذر و قربانی در سطح استان زنجان

اجرای پویش نذر و قربانی در سطح استان زنجان