مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 19:052023-06-25ورزشي

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!


در روز انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد رقیبان انتخاباتی به موضوعات مختلفی اشاره کردند و به افشاریان بابت حضور وی در استان خوشامد گفتند!؟.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های زیاد و استعدادهای ناب در زمینه فوتبال دارد که در طی دهه های اخیر به صورت جسته و گریخته این استعدادها در سطوح ملی و بین المللی درخشیدند و مایه فخر و مباهات استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.

استانی که در برهه ای از دهه گذشته به خوبی خود را به فوتبال ایران تحمیل کرد تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج توانستند در فوتبال ایران بدرخشند و نام کهگیلویه و  بویراحمد را برای سال ها در فوتبال ایران زنده و جاوید نگه دارند.

خوب به یاد داریم که تیم فوتبال شهرداری یاسوج تا چه اندازه توانست غرور جوانان کهگیلویه و بویراحمدی را برانگیزد و با استفاده از توان بومی و همچنین برخی بازیکنان غیر بومی توانست بسیاری از تیم های بزرگ فوتبال ایران را چه در یاسوج و چه در شهرهای دیگر زمینگیر کند و حتی تا دروازه های لیگ برتر فوتبال ایران هم پیش رفت.

اما بعد از آن بود که شاهد افول فوتبال کهگیلویه و بویراحمد بودیم و هر سال این فوتبال بیش از سال گذشته رو به افول و خاموشی گراید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!

افشاریان مقیم همیشگی تهران یا رییس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد؟!