مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-22اقتصادي

به تخلفات حوزه پوشاک مدارس ورود جدی می کنیم/ فروش اجباری ممنوع


رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه با بیان اینکه توزیع پوشاک مدارس باید عادلانه و با قیمت و کیفیت مناسب باشد، از تشکیل پرونده برای موارد تخلف خبر داد.

- به تخلفات حوزه "پوشاک مدارس" ورود جدی می کنیم/ فروش اجباری ممنوع ایسنا/کرمانشاه رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه با بیان اینکه توزیع پوشاک مدارس باید عادلانه و با قیمت و کیفیت مناسب باشد، از تشکیل پرونده برای موارد تخلف خبر داد.

وحید درکه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه به تدریج فصل تهیه پوشاک مدارس در حال آغاز شدن است، از نظارت جدی بر روند تهیه و توزیع پوشاک مدارس خبر داد و گفت: کارگروهی متشکل از آموزش و پرورش، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های مربوطه در این زمینه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل این کارگروه توزیع عادلانه دوخت و تهیه پوشاک بین کارگاه های تولیدی و دوزندگان است، بگونه ای که این امر به صورت انحصاری در اختیار کارگاه های خاصی نباشد.

رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرماشاه یادآور شد: دیگر رویه نادرست گذشته که گاهی مدارس به صورت مستقیم برای تامین پوشاک با کارگاه ها وارد تفاهم می شدند وجود ندارد و این کار با هماهنگی اتحادیه مربوطه صورت می گیرد تا همه تولیدی ها از تامین پوشاک مدارس بهره مند شون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به تخلفات حوزه پوشاک مدارس ورود جدی می کنیم/ فروش اجباری ممنوع

به تخلفات حوزه پوشاک مدارس ورود جدی می کنیم/ فروش اجباری ممنوع