مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 16:202023-06-27سياسي

انتظار داریم عراق درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین همکاری کند


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عراق تاکنون همکاری خوبی با کشورمان در زمینه اربعین داشته و انتظار داریم درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین هم با ایران همکاری کند.

- ابراهیم رضایی در گفتگو با مشتاق زیارت و پیاده روی اربعین و در صف ثبت نام و ورود به عراق برای زیارت اربعین باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است برای برخی از افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین امسال حضور داشته باشند، این امکان نباشد که به سرعت مدارک و مستندات لازم را آماده و همه مراحل ثبت نام و اخذ گذرنامه دائمی را طی کنند.

از سوی دیگر فلسفه اعطای گذرنامه ویژه اربعین برای افرادی است که گذرنامه ندارند و اگر این گذرنامه برای آنان صادر شود، صرفاً برای شرکت در حماسه بزرگ اربعین است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما از دولت عراق انتظار داریم همان طور که در گذشته همکاری خوبی با ما در این زمینه داشتند و ما قدردان زحمات آنان هستیم، در زمینه اعطای گذرنامه ویژه اربعین هم همکاری ویژه ای با ما داشته باشند تا زائران ایرانی امسال هم دچار مشکل نشوند.

رضایی اظهار داشت: انتظار ما از دولت عراق اعطای گذرنامه ویژه برای زائران اربعین است، به نحوی که زائران ایرانی که گذرنامه ندارند و صرفاً می خواهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار داریم عراق درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین همکاری کند

انتظار داریم عراق درباره صدور گذرنامه ویژه اربعین همکاری کند