مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 11:002023-07-14اقتصادي

اختصاص وام 300 میلیارد ریالی به طراحان و تولیدکنندگان


براساس مذاکرات کارگروه مدولباس و یک بانک، پرداخت وام 300 میلیارد ریالی به طراحان و تولیدکنندگان برای تولید پوشاک عفیفانه اختصاص پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک با هدف کاهش قیمت تمام شده برای طراحان و تولیدکنندگان لباس که در حوزه عفاف و حجاب فعالیت می کنند، در مجموع 300 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به این فعالان پرداخت می کند.

در حاشیه جلسه امضای تفاهم نامه بین کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بانک قرض الحسنه مهر ایران در روز دوشنبه 19 تیر، تسهیلات ویژه ای برای طراحان و تولیدکنندگان حوزه عفاف و حجاب دارای مجوز در نظر گرفته شد.

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مسئول کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: این تفاهم نامه با رویکردی حامیانه، برای رشد و جان گرفتن دوباره طراحان و تولیدکنندگان حوزه مد و لباس طراحی شد.

اما افزون بر آن به مناسبت روز عفاف و حجاب، مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران تمهیدی اندیشیدند تا از طراحان و تولیدکنندگان این حوزه که دارای مجوز بوده و مورد تأیید کارگروه ساماندهی مد و لباس هستند، وام های ویژه، آسان و قابل توجهی برای تأمین مواد اولیه و به منظور کاهش قیمت تمام شده برای این تولیدکنندگان پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص وام 300 میلیارد ریالی به طراحان و تولیدکنندگان

اختصاص وام 300 میلیارد ریالی به طراحان و تولیدکنندگان