مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 22:452023-07-06سياسي

افزایش مشارکت انتخابات باید از دغدغه های نیروهای انقلاب باشد


افزایش مشارکت در انتخابات باید از دغدغه های نیروهای انقلاب باشد چرا که تثبیت و مشروعیت نظام را افزایش می دهد.

- زنجان-دبیرکل جبهه پایداری گفت: افزایش مشارکت در انتخابات باید از دغدغه های نیروهای انقلاب باشد چرا که تثبیت و مشروعیت نظام را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق محصولی شامگاه پنجشنبه در نشست با نخبگان استان زنجان با اشاره به اینکه اگر بخواهیم شرایط امروز کشور را به معنای واقعی کلمه بازگو کنیم، بی تردید در شرایط جنگی قرار داریم، گفت: علی رغم اینکه در این جنگ، دشمن از سلاح های جنگی استفاده نمی کند اما به عینه می تواند دید که با همه توان وارد عرصه شده و به دنبال ضربه زدن به کشور است.

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید از این موضوع غافل باشیم که دشمن در حال رصد بوده و مدام به دنبال ضربه زدن از طرق مختلف به کشور اسلامی است، ابراز کرد: یکی از راهکارهایی که امروز باید برای مقابله با اهداف شوم دشمنان در پیش بگیریم، دوری از دامن زدن به اختلافات و در پیش گرفتن وحدت و نیز تلاش بیشتر برای اعتلای کشور است.

این مسئول با بیان اینکه امروز نیازمند هزینه کردن برای انقلاب هستیم و باید گفتمان انقلاب را در پیش بگیریم، ادامه داد: فراموش نکنیم که بدون مقاومت و پایداری قادر نخواهیم بود به آنچه که می خواهیم دست یابیم، بنابراین نتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت انتخابات باید از دغدغه های نیروهای انقلاب باشد

افزایش مشارکت انتخابات باید از دغدغه های نیروهای انقلاب باشد