مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-20اقتصادي

پیشنهاد بهره مندی سرمایه گذاران منطقه ویژه خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: یکی از خواسته ها و مصوبات پیشنهادی در سفر دوم رییس جمهوری به استان، بهره مندی سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی از تسهیلات تبصره ماده 18 بود که در مرکز اصلاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز حاشیه نمایشگاه بسته های صادراتی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: تنها منطقه ویژه اقتصادی که درکشور به طور 100 درصد توسط  بخش خصوصی اداره می شود منطقه ویژه اقتصادی بیرجند است.

  وی از منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی به عنوان یکی از منحصر به فردترین مناطق ویژه در کشور یاد کرد و گفت: اکثر زون بندی که برای این منطقه تعریف شده زیر بار رفته و  سرمایه گذاران استقبال خیلی خوبی داشته اند.

وی با بیان این که در منطقه منفصله مرز ماهیرود هیچ قطعه خالی ای وجود ندارد افزود: این منطقه نیازمند الحاق  است که پیش بینی می شود طی یکی دو ماه آینده مجوز آن از سوی مرکز  صادر و یک قطعه به آن ملحق شود.

  وی به پیگیری هایی که برای تحقق  مصوبات  سفر دوم  ریاست جمهوری به خراسان جنوبی انجام گرفته، اشاره کرد و اذعان داشت: یکی از این خواسته ها و مصوبات پیشنهادی بهره مندی سرمایه گذاران منطقه ویژه اقتصادی از تسهیلات تبصره ماده 18 بود که  در مرکز اصلاح شد و علاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد بهره مندی سرمایه گذاران منطقه ویژه خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18

پیشنهاد بهره مندی سرمایه گذاران منطقه ویژه خراسان جنوبی از تسهیلات تبصره 18