مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-24سياسي

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور هرمزگان منصوب شد


با حضور رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان، معارفه معاون اجرایی دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور منصور فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان، حجت الاسلام کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان و مدیران ستادی، آیین معارفه امیر دانشور مینابی بعنوان معاون اجرایی دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار شد.

دکتر فرهادی در این آیین با بیان اینکه سرمایه گذاری روی منابع انسانی به عنوان یک منبع استراتژیک  می باشد، گفت: جذب و آموزش نیروها را می توان  به عنوان یک مزیت رقابتی برشمرد و برای رسیدن به هدف ها و استراتژی سازمان باید برنامه های مدونی داشت.

وی کارکنان دانشگاه را به عنوان یک دارایی با ارزش دانست و اظهار داشت: این تعهد و سازگاری و مهارت افراد است که موجب تقویت و توسعه دانشگاه می شود.

 بنا به پیشنهاد دکتر فرهادی رییس دانشگاه پیام نور هرمزگان و به استناد  مصوبه یکهزار و دویست و هفتاد و ششمین نشست هیات رییسه دانشگاه حکم امیر دانشور مینابی توسط رییس دانشگاه پیام نور کشور صادر شد.

 دکتر امیر دانشور مینابی مسئولیت های همچون، مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور هرمزگان، معاون آموزشی و پژوهشی مرکز بندرعباس، معاون اجرایی مرکز بندرعباس و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور هرمزگان منصوب شد

معاون اجرایی دانشگاه پیام نور هرمزگان منصوب شد