مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 18:202023-06-26اقتصادي

75 درصد نانوایی های کشور از آرد یارانه ای نوع یک استفاده می کنند


75 درصد نانوایی های کشور از آرد یارانه ای نوع یک استفاده می کنند و این مصوبه گام بلندی در راستای تقویت بنیه مالی نانوایی ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جلال بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای آرد و نان استان مرکزی، اظهار داشت :75 درصد نانوایی های کشور از آرد یارانه ای نوع یک استفاده می کنند و این مصوبه گام بلندی در جهت تقویت بنیه مالی نانوایی ها است.

مشاور وزیر اقتصاد افزود: موضوع شناورسازی سهمیه آرد نانوایان کلید خورده و این فرآیند به صورت تدریجی انجام می شود و این مهم باید مدنظر ویژه قرار گیرد که اجرای این طرح ابزار جریمه نبوده و عملکرد نانواها مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: در مورد موضوع گندم یارانه ای در کشور ابهاماتی وجود دارد که بر اساس ابلاغ ستاد تنظیم بازار، در آینده ای نزدیک تعیین تکلیف می شود.

جلال با اشاره به اینکه اکنون 5 میلیون اتباع خارجه در کشور سکونت دارند، گفت: برخی استان ها اتباع خارجی ندارند و استفاده از کارت نانوا برای خرید، شاید زیاد موضوعیت نداشته باشد که در این راستا وزارت کشور از پارسال، برنامه ریزی لازم برای استان هایی که میزبان اتباع خارجی هستند، انجام داده تا بتوانند با کارت نان خریداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد نانوایی های کشور از آرد یارانه ای نوع یک استفاده می کنند

75 درصد نانوایی های کشور از آرد یارانه ای نوع یک استفاده می کنند