مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 10:102023-07-15سياسي

تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه با نهادینه شدن امر به معروف


مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، گفت: با نهادینه شدن فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به طور حتم شاهد تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه خواهیم بود.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی، صبح امروز شنبه در دیدار دبیر و معاونت های ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، ضمن تاکید بر تلاش همه جانبه برای نهادینه شدن دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به نحوی باشد که نتیجه آن برای همگان ملموس شود اما در گام اول شناخت این دو فریضه برای همگان لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: بعد از شناخت کامل این دو فریضه می توانیم به مرحله اجرا و نهادینه کردن آن ورود کنیم و از طرفیت خود مردم در این مسیر بهره گیری کنیم تا بتوانیم به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم.

جهانشاهی گفت: مهمترین معروفات امروز ما اسلام ناب محمدی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت آن است.

این مقام مسئول اظهار کرد: امروز دستگاه های اجرایی نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستند، شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی بخش ها باید با جدیت دنبال و پیگیری شوند، متأسفانه یکی از عواملی که مردم را از انقلاب دور می کند، دوگانه عمل کردن ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه با نهادینه شدن امر به معروف

تغییر اساسی در نظام مدیریت جامعه با نهادینه شدن امر به معروف