مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:002023-07-15بين الملل

پالیتیکو: رویای ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا محقق نمی شود


روزنامه آمریکایی «پالیتیکو» ضمن تاکید بر عدم اجماع اعضای اتحادیه اروپا بر سر پیوستن ترکیه به این نهاد، گزارش داد که شورای اروپا بدون اشتیاق این طرح را بررسی می کند و آنکارا هیچ شانسی برای پیوستن به اتحادیه در آینده نزدیک ندارد.

- طبق گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی پالیتیکو در گزارشی نوشت که علی رغم تحولات جدید و آمادگی مجدد رهبران اتحادیه اروپا برای همکاری با ترکیه، تلاش این کشور برای مبادله موافقتش در پیوستن سوئد به ائتلاف ناتو با عضویت در اتحادیه اروپا هیچ شانس موفقیتی ندارد.

  آخرین دور اردوغان در سیاست  پرتگاه ژئوپلیتیکی براساس گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، در مقدمه گزارش این روزنامه آمریکایی آمده است: چرخش جدیدی که در این هفته از رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه دیدیم، آخرین دور از سیاست پرتگاه ژئوپلیتیکی است که توسط او آغاز شده است؛ نشانه بارز در پیش گرفتن این سیاست، این بود که اردوغان حمایتش از تلاش سوئد برای پیوستن به ائتلاف ناتو را با درخواست ترکیه جهت انضمام به اتحادیه اروپا پیوند داد! المیادین در ادامه نوشت: در حالی که این تغییر موضع اردوغان به عنوان اقدامی جسورانه و غافلگیرکننده از سوی ناظران بین المللی توصیف شد، پولیتیکو می نویسد که شانسی وجود ندارد ک هپیوستن ترکیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالیتیکو: رویای ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا محقق نمی شود

پالیتیکو: رویای ترکیه برای پیوستن به اتحادیه اروپا محقق نمی شود