مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:152023-07-16ورزشي

استقرار تیم های امداد و نجات در 27 تفرجگاه محافظت شده گیلان


سرپرست هلال احمر گیلان از استقرار تیم های امداد نجات ساحلی در 27 تفرجگاه محافظت شده تحت عنوان طرح سالم سازی دریا به طول 60 کیلومتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی سلیمی ظهر یکشنبه در نشست ستاد سواحل در رودسر با اشاره به اجرای 27 طرح سالم سازی دریا در بیش از 300 کیلومتر نوار ساحلی دریا خزر در گیلان اظهار کرد: استقرار تیم های امداد نجات ساحلی در 27 تفرجگاه محافظت شده تحت عنوان طرح سالم سازی دریا به طول 60 کیلومتر انجام می شود.

وی به 302 نقطه خطر آفرین در طول نوار ساحلی دریا خزر در سطح استان گیلان اشاره کرد و گفت: کل نیروهای حاضر در طول نوار ساحلی بیش از 1127 روز است.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: برای هماهنگی وهم افزایی در سطح دستگاه های مختلف 31 جلسه نشست کمیته پیشگیری از حوادث برای بررسی نقاط خطر آفرین در طرح های سالم سازی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین برگزار شد.

سلیمی اظهار کرد: با توجه به اینکه 27 طرح سالم سازی در سطح گیلان وجود دارد در این طرح ها 243 نفر ناجیان غریق 604 نفر مراقبین ساحلی برای امداد رسانی فعالیت دارند.

سرپرست هلال جمعیت هلال احمر با هشدار به مسافرین و گردشگران در خصوص شنا کردن در خارج از طرح های سالم سازی گفت: تاکنون 79 مورد امدادرسانی به مغروقین انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم های امداد و نجات در 27 تفرجگاه محافظت شده گیلان

استقرار تیم های امداد و نجات در 27 تفرجگاه محافظت شده گیلان