مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-20سياسي

می خواهیم نقشه جامع علمی کشور را عوض کنیم


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: می خواهیم نقشه جامع علمی کشور را پس از سیزده سال عوض کنیم اظهار کرد: این نقشه باید هر پنج سال یکبار عوض می شد چراکه علم به سرعت در حال پیشرفت است اما سند همان سند سیزده سال پیش است.

- ایسنا/مرکزی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: می خواهیم نقشه جامع علمی کشور را پس از سیزده سال عوض کنیم اظهار کرد: این نقشه باید هر پنج سال یکبار عوض می شد چراکه علم به سرعت در حال پیشرفت است اما سند همان سند سیزده سال پیش است.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، 29 تیرماه در نشست با هیئت رییسه دانشگاه های استان مرکزی اظهار کرد: از وقتی این سمت را گرفتم، برنامه سفرهای استانی را شروع کردم و بنا داریم در تابستان امسال به تمام استان ها سفر کنیم.

معتقدم اگر مدیریت در میدان باشد می تواند تمام مسائل را حل کند چراکه روش حل مشکلات به شکل دیپلماسی و در تهران نشستن و دستور دادن، چندان کمکی نمی کند.

از جمله برنامه های ما در سفرهای استانی، جلسه با رؤسای دانشگاه ها، دیدار با گروه های مردمی و برگزاری شورای فرهنگ عمومی است که بنا داریم شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها را ارتقا دهیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: اولین برنامه ما در استان، خداقوت به رؤسای دانشگاه ها بود که با کمترین امکانات، مسئولیت هایی حداکثری در راستای پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم نقشه جامع علمی کشور را عوض کنیم

می خواهیم نقشه جامع علمی کشور را عوض کنیم