مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 14:002023-07-13سياسي

تشکیل کارگروه ساماندهی سوغات ملی ایران


طراحان ما در کنار تکنیک ها و دانش بسته بندی، نیازمند کسب دانش قصه گویی و روایتگری هستند و تلفیق این دو رکن با هم معناساز خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، آیین اختتامیه سومین دوره جایزه ملی طراحی بسته بندی صنایع فرهنگی  با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، رضایی فر معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، محمدرضا ایمانی خوشخو رییس پارک ملی علم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی و طراحان بسته بندی صنایع فرهنگی در سالن همایش های دانشگاه علم و فرهنگ تهران برگزار شد.

مریم جلالی در این مراسم ضمن تشکر از زحمات برگزارکنندگان این رویداد گفت: در قرن اطلاعات و تکنولوژی، قدرت نرم در روایتگری است.

وی ادامه داد: اگر هویت اصل ماندگاری و کالبد اصل عبور و جابجایی باشد ما در معاونت صنایع دستی اقتصاد هویت بنیان را دنبال و کالای مصرفی را به کالای سرمایه ای تبدیل می کنیم.

جلالی بیان کرد: طراحان ما در کنار تکنیک ها و دانش بسته بندی نیازمند کسب دانش قصه گویی و روایتگری هستند و تلفیق این دو رکن با هم معناساز خواهد بود.

وی با تاکید بر حکمت بنیان بودن صنایع دستی گفت: با تجدید نظر در شاخص ها و ارزیابی می توانیم جاماندگی صنایع دستی در ادبیات توسعه را ترمیم و به حوزه های فناور و تکنولوژی متصل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ساماندهی سوغات ملی ایران

تشکیل کارگروه ساماندهی سوغات ملی ایران