مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:052023-07-09فناوري

«آخرالزمان اینترنت» در کار نیست


هشدارهای جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال 2025 آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، - هشدارهای جعلی ناسا در مورد خاموشی یک ماهه اینترنت جهانی که توسط یک طوفان خورشیدی مهیب در سال 2025 آغاز خواهد شد، به تازگی در فضای مجازی در حال پخش شدن است، اما کارشناسان می گویند با وجود اینکه طوفان های خورشیدی در حال افزایش هستند، اما نباید چندان نگران بود، چرا که وقوع یک آخرالزمان اینترنتی بعید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر خلاف آنچه که بسیاری از تیترها در فضای مجازی می گویند، هیچ آخرالزمانی برای اینترنت در کار نیست.

نگرانی ها در مورد چنین فاجعه ای مدتی است که در سکوهای رسانه های اجتماعی در حال پخش است، نگرانی هایی که از مطالعه ای که در سال 2021 با عنوان ابرطوفان های خورشیدی: برنامه ریزی برای یک آخرالزمان اینترنتی منتشر شده است، نشات می گیرند.

این مطالعه نشان داد که یک طوفان خورشیدی بزرگ می تواند به کابل های اینترنت، به ویژه کابل های زیر دریا که اتصال بین قاره ها را ممکن می کند و به تقویت اینترنت جهانی کمک می کند، آسیب جدی وارد کند.

گفتنی است که این مطالعه در یک کنفرانس در سال 2021 ارائه شد، اما هنوز در یک مجله معتبر منتشر نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آخرالزمان اینترنت» در کار نیست

«آخرالزمان اینترنت» در کار نیست