مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-20سياسي

شانزدهین جلسه دادگاه علنی و برخط برگزار شد


شانزدهین جلسه دادگاه علنی و برخط در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، شانزدهمین جلسه دادگاه علنی و برخط در استان خراسان جنوبی برگزار شد.

توسعه دادگاه های علنی برخط یکی از گام های مهم در راستای اجرایی کردن قانون اساسی، سند تحول قضایی و بهره برداری از فناوری های نوین در ترویج و گسترش دانش حقوقی است که در برخی از دادگستری های کشور هم اکنون در حال اجرایی شدن است.

  دادگستری استان خراسان جنوبی، به منظور افزایش آگاهی عمومی و ترویج فرهنگ حقوقی و بهره گیری بیشتر کارشناسان حقوق از برگزاری دادگاه ها اقدام به برگزاری دادگاه علنی برخط برای دانشجویان، اساتید و صاحب نظران حوزه حقوق و قضا نموده که با استقبال گسترده جامعه نخبگانی همراه بوده است.

  یکی از مزیت های مهم این دادگاه ها انتقال تجربیات و آموزش دانش حقوقی به وکلا و حقوقدانان جوان در راستای افزایش زمینه تعامل بیشتر جامعه دانشگاهی و حقوقی کشور با دستگاه قضایی است.

اسماعیلی معاون انفورماتیک دادگستری استان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری این دادگاه برخط اظهار کرد: شانزدهمین دادگاه علنی برخط در شعبه 6 دادگاه تجدید نظر استان با موضوع انتقال یک سوم اموال در رابطه با فرزند خواندگی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شانزدهین جلسه دادگاه علنی و برخط برگزار شد

شانزدهین جلسه دادگاه علنی و برخط برگزار شد