مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-08سياسي

صبر و سخاوت از ویژگی های بارز امام موسی کاظم( ع) بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) گفت: صبر و سخاوت از ویژگی های بارز امام هفتم شیعیان بود و امام موسی کاظم (ع) با دشمنان هم با ملایمت رفتار می کردند.

- حجت الاسلام محبعلی احدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) در گفت وگو با فارس با گرامیداشت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم( ع ) اظهار داشت: صبر و سخاوت از ویژگی های بارز امام هفتم شیعیان بود و امام موسی کاظم (ع) با دشمنان هم با ملایمت رفتار می کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 36 انصارالمهدی( عج) در همین ادامه داد: در زمان امامت امام موسی کاظم (ع) به علت فضای خفقانی که عباسیان ایجاد کرده بودند و ظلم هایی که از سوی آنها بر مردم تحمیل می شد، قیام هایی از سوی شیعیان برگزار شد که امام موسی کاظم (ع) آنها را از دور هدایت می کرد.

وی در مورد ویژگی های اخلاق امام هفتم (ع) ابراز کرد: برخورد امام موسی کاظم (ع) حتی با مخالفان خود به نحوی بود که سبب نرمش دل های مخالفان می شد و آنان پس از مدتی به طرفداران امام هفتم (ع) تبدیل می شدند، صبر ایشان یکی از بارز ه های اصلی اخلاقی ایشان بود، به نحوی که همواره ایشان را با عنوان فردی صبور یاد می کنند همچنین سخاوت و بخشش این امام همام قابل ستایش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر و سخاوت از ویژگی های بارز امام موسی کاظم( ع) بود

صبر و سخاوت از ویژگی های بارز امام موسی کاظم( ع) بود