مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 06:302023-07-06سياسي

آنچه ازروایت خلوت قرائتی سانسورشد/چطورثابت کنم ویلا برای من نیست؟


صادق داوری فر کارگردان مستند «شیخ شوخ کاشی» درباره چالش های ساخت این مستند درباره حجت الاسلام قرائتی و دلایل تبدیل آن به مستند «شرح شیخ کاشان» توضیحاتی ارائه کرد.

- صادق داوری فر کارگردان مستند شیخ شوخ کاشی درباره چالش های ساخت این مستند درباره حجت الاسلام قرائتی و دلایل تبدیل آن به مستند شرح شیخ کاشان توضیحاتی ارائه کرد.

صادق داوری فر کارگردان مستند شرح شیخ کاشی به بهانه پخش تلویزیونی این مستند همزمان با برگزاری آیین بزرگداشت حجت الاسلام قرائتی در سازمان صداوسیما، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این مستند توضیح داد: من این مستند را در سال 91 ساخته ام و حالا در سال 1402 نسخه ای از آن از تلویزیون پخش شده است که نسخه کاملی نیست.

بعد از اولین نمایش این مستند در جشنواره فجر، عده ای از اطرافیان حاج آقای قرائتی با ایشان تماس گرفتند و گفتند این اثر در شأن شما نیست.

آن هم در حالی که من رضایت کتبی از حاج آقا بابت نسخه نهایی داشتم و ایشان در محفل خصوصی فیلم را دیده و با دستخط خودشان بابت مستند تشکر کردند.

حتی اسم فیلم هم در این دستخط ذکر شده است.

وی ادامه داد: بعد از اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر به واسطه همان واکنش اطرافیان، شخص حاج آقای قرائتی با من تماس گرفتند و گفتند نمی خواهم فیلم را پخش کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه ازروایت خلوت قرائتی سانسورشد/چطورثابت کنم ویلا برای من نیست؟

آنچه ازروایت خلوت قرائتی سانسورشد/چطورثابت کنم ویلا برای من نیست؟