مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:552023-07-16اقتصادي

مرغ تولیدی در استان قم با قیمت تنظیم بازار توزیع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، اظهار کرد: با توجه به واردات مرغ از سایر استان ها کمبودی در حوزه فراوانی و تامین مرغ وجود ندارد و مرغ تولید شده در استان را مدیریت می کنیم که با قیمت تنظیم بازار و با محوریت فروشگاه های زنجیره ای توزیع شود.

- ایسنا/قم رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم، اظهار کرد: با توجه به واردات مرغ از سایر استان ها کمبودی در حوزه فراوانی و تامین مرغ وجود ندارد و مرغ تولید شده در استان را مدیریت می کنیم که با قیمت تنظیم بازار و با محوریت فروشگاه های زنجیره ای توزیع شود.

محمدرضا حاجی رضا در خصوص قیمت مرغ در گفت وگو با ایسنا، عنوان کرد: با توجه به جمعیت یک میلیون و 400 هزار نفری استان قم و برگزاری مناسبت ها؛ بالغ بر 75 تن مرغ نیاز داریم که باید تامین شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم به ظرفیت مطلوب استان در حوزه تولید مرغ اشاره کرد و گفت: 273 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت 5 قطعه مرغ در قم وجود دارد که قابلیت تامین بین 40 تا 50 تُن از نیاز استان را در شرایط عادی دارد، مابقی نیاز قم از طریق دیگر استان ها تامین می شود؛ لذا با توجه به رعایت قیمت تنظیم بازار در شرایط عادی مرغ وارداتی تفاوت قیمت زیادی با مرغ تولید شده در داخل استان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ تولیدی در استان قم با قیمت تنظیم بازار توزیع می شود

مرغ تولیدی در استان قم با قیمت تنظیم بازار توزیع می شود