مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 08:412023-07-22سياسي

هتاکی به قرآن بیانگر ترس دشمن از موج گرایش به اسلام


ماموستا عبدالسلام محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دهگلان، با اشاره به هتک حرمت به قرآن در کشور سوئد اظهار کرد: برای دومین بار شاهد اهانت کشور سوئد به قرآن کریم هستیم که این اعمال زشت که به شدت محکوم است از سلسله برنامه های دشمنان در ایجاد موج اسلام ستیزی است.

امام جمعه دهگلان عنوان کرد:  این حرکات در حقیقت توهین به مقدسات مسلمانان بوده و زمینه ساز ایجاد تنش در بین مسلمانان جهان با این کشورهای هتاک است.

وی بر ضرورت برخورد قاطع با هتاکان به مقدسات مسلمانان، افزود: همچنانکه در رسانه ها و آمارهای حقیقی مشاهده شده است موج گرویدن مردم به اسلام و رسوخ این دین مقدس در قلب اروپا و آمریکا موجب ترس و واهمه کفار و معاندان اسلام شده و با این اعمال هیچ موفقیتی به دست نخواهند آورد.

امام جمعه دهگلان افزود: براساس آیات قرآن کریم، اگر قدرت و امکانات مادی در دست افراد صالح باشد، از آن بهره برداری صحیح می کنند و اگر در اختیار نااهلان قرار گیرد سوءاستفاده خواهند کرد.

ماموستا محمدی اضافه کرد: دنیا و قدرت برای گروهی نعمت و برای گروهی بدبختی است، مومنان حقیقی فرصت قدرت و حکومت را صرف اقامه نماز، زکات، امر به معروف و نهی منکر می کنند و نااهلان مردم را به سوی آتش جهنم روانه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتاکی به قرآن بیانگر ترس دشمن از موج گرایش به اسلام

هتاکی به قرآن بیانگر ترس دشمن از موج گرایش به اسلام