مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08سياسي

پایان نامه های وزارت علوم، همانندی بیش از حد مجاز نداشته اند


معاون پژوهشی وزیر علوم با بیان این که پایان نامه هایی که میزان مشابهت غیر قابل قبول دارند، اجازه دفاع نمی گیرند، گفت: می توانیم مطمئن باشیم که پایان نامه های دارای مشابهت (سرقت علمی) دفاع نشده اند.

- صالحی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز پژوهش های مجلس از تقلب های علمی: پایان نامه های وزارت علوم، همانندی بیش از حد مجاز نداشته اند معاون پژوهشی وزیر علوم با بیان این که پایان نامه هایی که میزان مشابهت غیر قابل قبول دارند، اجازه دفاع نمی گیرند، گفت: می توانیم مطمئن باشیم که پایان نامه های دارای مشابهت (سرقت علمی) دفاع نشده اند.

پایان نامه ها و رساله هایی که در وزارت علوم دفاع شده اند، به هیچ وجه همانندی بیشتر از حد مجاز نداشته اند.

دکتر پیمان صالحی در گفت وگو با ایسنا، در مورد گزارش مرکز پژوهش های مجلس از میزان رعایت قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی و عملکرد دستگاه های مختلف در رعایت این قانون ، گفت: در این گزارش درصدهایی از میزان مشابهت غیرقابل قبول پایان نامه ها و رساله ها ذکر شده است.

ولی باید توجه داشت که اگر درصدی از پایان نامه ها و رساله ها مشابهت داشته باشد، نشان دهنده آن نیست که آن پایان نامه یا رساله به همان صورت منتشر شده است؛ پایان نامه ها و رساله های دارای مشابهت، برگشت داده می شود و افراد تا زمانی که از سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه های وزارت علوم، همانندی بیش از حد مجاز نداشته اند

پایان نامه های وزارت علوم، همانندی بیش از حد مجاز نداشته اند