مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 08:402023-07-10اقتصادي

سفر به سفره های محلی با گردشگری غذا


گردشگری غذا صنعتی نوپا است که هنوز جایگاه آن به درستی شناخته نشده و به همین دلیل نیز پرداخت همه جانبه به این حوزه برای جذب گردشگران ایرانی و خارجی در محاق است.

- به گزارش، صنعت گردشگری در سال های اخیر به عنوان یکی از صنایع بزرگ اقتصادی در سراسر جهان مطرح شده و سالانه درآمد قابل توجهی را برای کشورها به همراه می آورد.

گردشگری خوراک و غذا به عنوان بخشی از این صنعت قطعاً می تواند در جذب گردشگر، کسب درآمد و انتقال فرهنگ بسیار موفق عمل کند.

صنعت گردشگری غذا در ایران در حالی یکی از انواع پرطرفدار مسافرت ها می باشد که به تازگی با هدف بررسی و جستجوی غذاهای خاص و ناشناخته هر منطقه و همچنین آشنایی با فرهنگ های غذایی گوناگون، در بین انواع گردشگری شناخته شده است.

گردشگری غذا در دنیا در واقع نوعی از گردشگری است که امروزه در جذب توریست ها و گردشگران به مناطق مختلف بسیار تأثیر گذار بوده و همه افراد را با هر روشی که با غذا ارتباط داشته باشند، را شامل شده و تنها در خوردن غذا خلاصه نمی شود.

گردشگری غذایی با تمرکز بر مسائل فرهنگی، علاوه براینکه خاطره ای بیاد ماندنی برای مسافران رقم می زند، می تواند به اقتصاد بخش های کوچک جامعه به خصوص جامعه روستایی ایران کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر به سفره های محلی با گردشگری غذا

سفر به سفره های محلی با گردشگری غذا