مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-17اقتصادي

افزایش 112 درصدی اعتبارات استانی در بوشهر


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر از افزایش 112 درصدی اعتبارات استانی در سال جاری خبر داد.

- محسن پاپری زارعی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف استان بوشهر اعتبارات خوبی جذب شده و باعث شده تا زمینه فعال شدن همه پروژه ها فراهم شود.

وی با اشاره به اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف های مختلف اعتباری به استان بوشهر در سال گذشته بیان کرد: از مجموع 2 هزار و 200 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی استان بوشهر، هزار و 850 میلیارد تومان از این میزان اعتبار تخصیص پیدا کرد.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با اشاره به تزریق 2 هزار و 700 میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان بوشهر از محل اعتبارات ارزش افزوده اضافه کرد: 2 هزار و 800 میلیارد تومان از سرجمع ردیف های ملی به استان تزریق شد.

وی همچنین از تزریق هزار و 400 میلیارد تومان به استان بوشهر از محل اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور خبر داد و افزود: استان بوشهر از استان های پیشتاز در جذب اعتبارات است.

پاپری زارعی با اشاره به رشد 112 درصدی اعتبارات استان بوشهر در سال جاری تاکید کرد: اعتبارات استان بوشهر از 2 هزار و 200 به چهار هزار و 700 میلیارد تومان افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 112 درصدی اعتبارات استانی در بوشهر

افزایش 112 درصدی اعتبارات استانی در بوشهر