مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 03:052023-06-24اقتصادي

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد


مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی از پاکسازی ساحل جزیره نخیلو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، بهزاد سالاری مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توجه به محیط زیست پیرامونی یکی از شاخص های توسعه پایدار است و پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گام های بزرگی در جهت توجه به مسائل زیست محیطی مناطق پیرامونی برداشته است.

وی افزود: متخصصان و کارکنان این مجموعه در کنار تولید مستمر و پایدار گاز در یک کار تیمی و فرهنگی جزیره زیبای نخیلو از توابع شهرستان بندر دیر را پاکسازی کردند.

بهزادی بیان کرد: یکی از اهداف مهم پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش سطح تعامل و همکاری با مدارس شهرستان های همجوار در جهت آموزش و تشویق دانش اموزان همسو با مسائل زیست محیطی بوده و خوشبختانه تاکنون توانسته ایم با حضور در سطح مدارس و برگزاری اردوهای فرهنگی، توجه دانش آموزان را نسبت به محیط زیست بیشتر نماییم.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه محیط زیست توضیح داد: در سال گذشته همکاری بسیار ارزشمندی با سازمان های مردم نهاد در شهرستان های همجوار داشتیم و خوشبختانه در سایه همکاری و همدلی دوجانبه توانستیم در بخش درختکاری و گسترش فضای سبز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد

ساحل جزیره نخیلو پاکسازی شد