مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-02اقتصادي

استفاده از تکنولوژی روز برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی در پست کردستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان بر استفاده از تکنولوژی روز برای ارتقاء کیفیت خدمات رسانی در اداره کل پست استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ارسلان ازهاری ظهر امروز در دیدار با مدیرکل پست کردستان با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفی خدمت رسانی این اداره کل به مردم استان اظهار کرد: گسترش و ارتقاء سطح کیفی خدمات رسانی اداره کل پست استان در گرو استفاده از تکنولوژی و استفاده از دانش روز دنیا است.

وی با اشاره به گسترش مقوله تجارت الکترونیک در ایران اسلامی و لزوم دقت، سرعت و سلامت مرسولات پستی به عنوان یکی از زیر ساخت های اجتناب ناپذیر این حوزه گفت: مجموعه اداره کل پست استان کردستان به عنوان یکی از عناصر زیرساختی در توسعه و گسترش تجارت الکترونیک در استان کردستان لازم است.

وی افزود: باید با بهره گیری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های روز نسبت به تجزیه، ارسال و نحویل مرسولات پستی در کمترین زمان ممکن اقدام نماید چرا که این مهم می تواند گامی ارزشمند در توسعه این تجارت جهانی و سودآوری اقتصادی و در نتیجه به نوعی کمک به ایجاد اشتغال استان با رویکرد تجاری سازی و گسترش ابعاد جغرافیایی عرضه محصولات تولیدی استان به سراسر کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از تکنولوژی روز برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی در پست کردستان

استفاده از تکنولوژی روز برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی در پست کردستان