مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 08:402023-06-26پزشكي

ارائه 3 هزار مراقبت سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت دزفول


کارشناسان سلامت روان حوزه بهداشت در سه ماه نخست سال جاری حدود سه هزار مراقبت سلامت روان را در مراکز خدمات جامع سلامت به گروه های هدف ارائه کرده اند.

- محمد علی شفیعی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی دیگر از خدماتی که توسط مجموعه مرکز بهداشت دزفول به صورت رایگان به جمعیت حوزه تحت پوشش ارائه می شود، مراقبت های سلامت روان است که این مراقبت ها توسط کارشناسان سلامت روان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت انجام می شود.

وی افزود: از جمله مراقبت های این حوزه می توان به پیشگیری و مداخلات روانشناختی جهت اختلالات افسردگی، اضطرابی و اختلالات شایع در کودکان و نوجوانان، پیشگیری از اعتیاد و سو مصرف مواد، آموزش مهارت های زندگی (مدیریت استرس، کنترل خشم و…)، مهارت های فرزندپروری و.

اشاره کرد.

رییس مرکز بهداشت دزفول بیان کرد: در بازه زمانی ذکر شده تعداد افراد آموزش دیده در کارگاه های برگزار شده با موضوع های سلامت روان، سلامت اجتماعی و اعتیاد در مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان 2356 نفر بوده اند.

شفیعی نیا یادآور شد: افراد ساکن در شهر دزفول می توانند برای دریافت مراقبت های سلامت روان به مراکز خدمات جامع سلامت شهری محل سکونت خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 3 هزار مراقبت سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت دزفول

ارائه 3 هزار مراقبت سلامت روان در مراکز خدمات جامع سلامت دزفول