مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-16اقتصادي

زیرساخت های آبرسانی درماهنشان ارتقای یافت


با تشریح عملکرد این شرکت در شهرستان ماهنشان گفت: با ارتقای زیرساخت های آبرسانی، خدمات دهی به روستاییان شهرستان ماهنشان توسعه یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: آغاز عملیات آبرسانی به روستای قره ناس در شهرستان ماهنشان یکی از این خدمات است که با بهره برداری از آن، اهالی این روستا از نعمت آب آشامیدنی پایدار بهره مند می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: این طرح شامل احداث خط انتقال به طول بیش از 4 کیلومتر، احداث یک رشته قنات و چاه نیمه عمیق، احداث و تجهیز ایستگاه پمپاژ و برق رسانی است.

وی تصریح کرد: طی سه ماهه اخیر 770 متر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع، احداث 10 فقره حوضچه شبکه توزیع و خط انتقال و 17 فقره تعویض شیر فلکه و نصب کنتور حجمی در شهرستان ماهنشان انجام پذیرفته است.

جزء قاسمی با تاکید بر حفظ و کنترل کیفیت آب آشامیدنی بیان داشت: انجام 107 مورد آزمایشات شیمیایی، بیش از 11 هزار فقره کلر سنجی آب، نصب دستگاه های کلرزن و شستشوی 26 فقره مخزن ذخیره آب از جمله اقداماتی است که برای کنترل کیفیت آب در شهرستان ماهنشان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های آبرسانی درماهنشان ارتقای یافت

زیرساخت های آبرسانی درماهنشان ارتقای یافت