مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-21سياسي

اهانت به قرآن نشانه بی فرهنگی در جبهه دشمن است


امام جمعه قزوین با اشاره به توهین به کتاب آسمانی قرآن بیان کرد: اهانت به قرآن نشانه بی فرهنگیِ توأم با نفاق، دورویی، الحاد و کفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب به امامت آیت الله طالقانی اظهار کرد: امروز به لطف انقلاب اسلامی نماز جمعه در بیش از 900 شهر کشور برگزار می شود.

وی افزود: نماز جمعه از نمازهای مورد تاکید خداوند و قرآن است تا جایی که در روایات داریم اگر کسی سه هفته پشت سر هم بدون عذر در نماز جمعه شرکت نکند مُهر نفاق بر قلب او می خورد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: همه باید در تبلیغ نماز مخصوصاً نماز جمعه کوشا باشیم و نباید این کار را مسئولیت یک عده و یا سازمان خاص بدانیم وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری در جمع مبلغان تاکید کرد: امروز تبلیغ یک اولویت دست چندمی نیست بلکه همه افراد باید در امر تبلیغ دین اسلام و انقلاب اسلامی تلاش کنند.

آیت الله عابدینی مهم ترین مسئولیت پیغمبر اکرم (ص) را تبلیغ دانسته و عنوان کرد: تبلیغ کار بسیار مهمی است و همه باید خود را در برابر آن مسئول بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به قرآن نشانه بی فرهنگی در جبهه دشمن است

اهانت به قرآن نشانه بی فرهنگی در جبهه دشمن است