مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-04بين الملل

سوییس مچ بازرگان نفت روسیه را گرفت


مقامات سوییس در حال بررسی قراردادهای حقوقی یک بازرگان برجسته نفت مستقر در ژنو برای دور زدن تحریم ها علیه نفت روسیه هستند.

- مقامات سوییس در حال بررسی قراردادهای حقوقی یک بازرگان برجسته نفت مستقر در ژنو برای دور زدن تحریم ها علیه نفت روسیه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقدام اخیر نشان می دهد این کشور با جدیت، به دنبال نظارت بر روابط صنعت کالای بزرگ خود با مسکو است.

در نامه ای که توسط روزنامه فایننشیال تایمز مشاهده شد، سوالات رگولاتوری از شرکت پارامونت در نامه ای در آوریل مطرح شد و یکی از اولین اقدامات یک سازمان اروپایی برای تحقیق درباره رعایت سیستم تحریم های غرب علیه نفت روسیه است.

سوییس که پایتخت تجارت کالا در جهان است، تحریم های اتحادیه اروپا علیه مسکو را دنبال کرده و سقف قیمت 60 دلار در هر بشکه را برای فروش نفت روسیه تعیین کرده است.

اما بر اساس قوانین سوییس، شرکت های تابعه یک شرکت سوییسی در خارج از کشور، در صورتی که از لحاظ حقوقی مستقل باشند، تا حدود زیادی از تحریم ها معاف هستند.

تمهید مذکور از سوی شرکت انرژی و کالای پارامونت که در ژنو مستقر بوده و توسط نیلز تروست، بازرگان باتجربه تاسیس شده، استفاده شده است.

این شرکت، سال میلادی گذشته، فعالیت تجارت نفت روسیه را به شرکتی با نام تقریبا مشابه در امارات متحده عربی منتقل کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوییس مچ بازرگان نفت روسیه را گرفت

سوییس مچ بازرگان نفت روسیه را گرفت