مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-19فرهنگي

کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی تبدیل می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از تعامل با شهرداری برای تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به یک مرکز فرهنگی و خانه خلاق صنایع دستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه هم افزایی شهرداری کرج و اداره کل میراث فرهنگی البرز ظهر چهارشنبه برای بهره برداری از کاروانسرای شاه عباسی، با حضور مدیر کل میراث فرهنگی البرز، شهردار، مدیر عامل صندوق توسعه و احیا بناهای تاریخی وزارت میراث فرهنگی در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی البرز برگزار شد.

رحیم خاکی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به موقعیت قرارگیری کاروانسرای شاه عباسی در مرکز شهر ظرفیت بسیار بالایی برای بهره برداری با کاربری های فرهنگی دارد.

مهرداد کیانی، شهردار کرج نیز در این جلسه انجام امور فرهنگی را یکی از وظایف شهرداری ها عنوان کرد و گفت: احیای کاروانسرای شاه عباسی اقدامی ارزشمند و درخور توجه است که علاوه بر ایجاد فضای فرهنگی در شهر کمک می کند.

در این جلسه مقرر شد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز طرح تبدیل کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی، هنری و خانه خلاق صنایع دستی را به شهردار ارائه داده و شهردار طرح مذکور را در صحن شورا مطرح و در صورت تصویب شورا با تعامل و هم افزایی توسط شهرداری به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی تبدیل می شود

کاروانسرای شاه عباسی به مرکز فرهنگی و صنایع دستی تبدیل می شود