مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 19:302023-07-02فرهنگي

حمایت از انجمن های هنری بوشهر/ آماده رفع مشکلات هستیم


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به لزوم حمایت از انجمن های هنری بوشهر گفت: آماده همکاری برای رفع مشکلات هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم افروغ عصر یکشنبه در دیدار با رؤسای انجمن های هنری شهر بوشهر اظهار داشت: انجمن های هنری بازوان و اولویت این اداره هستند که نقش مهمی در توسعه و ارتقا کمی و کیفی فعالیت های هنری دارند.

وی گفت: این نشست به منظور معرفی توانمندی های هنرمندان انجمن های هنری استان و بهره مندی از حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و بررسی مسائل و مشکلات انجمن ها برگزار شده است.

افروغ تصریح کرد: نشست های تخصصی با انجمن های هنری و همچنین هنرمندان شاخص این حوزه از راهبردهای مهم و جدی است که به صورت منظم و با هدف اتخاذ تصمیمات مناسب در طول سال جاری توسط معاونت هنری این اداره کل پیگیری و برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه مهم و نقش انجمن های هنری در بستر آموزش هنر در استان، بر رسیدگی به امور ضروری این انجمن ها، بررسی مسائل پیش رو و درخواست های آنان و نیز بر لزوم نظارت و بازدید حضوری به صورت مستمر و پیگیری نحوه کار انجمن های هنری شهر بوشهر تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از نزدیک با مسائل و مشکلات و توانمندی های هنری انجمن های هنری شهر بوشهر آشنا شد و ابراز امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از انجمن های هنری بوشهر/ آماده رفع مشکلات هستیم

حمایت از انجمن های هنری بوشهر/ آماده رفع مشکلات هستیم