مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:352023-07-10بين الملل

کره جنوبی: جامعه بین المللی عزم خود را به کره شمالی نشان دهد


رییس جمهور کره جنوبی به رسانه آمریکایی گفت، جامعه بین المللی باید نشان دهد که عزمش برای بازدارندگی از برنامه اتمی کره شمالی قوی تر از تمایل پیونگ یانگ برای توسعه چنین تسلیحاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یون سوک یول رییس جمهور کره جنوبی در آستانه حضور در نشست سران ناتو به میزبانی لیتوانی، خواستار مقابله جامعه بین المللی با برنامه اتمی کره شمالی شد.

رییس جمهور کره جنوبی در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: اکنون زمان آن است که به وضوح نشان دهیم که عزم جامعه بین المللی برای بازدارندگی از برنامه تسلیحات اتمی کره شمالی، قوی تر از تمایل کره شمالی برای توسعه سلاح های اتمی است .

یون سوک یول در حالی با این رسانه آمریکایی مصاحبه کرده که از او برای حضور در نشست دو روزه سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) دعوت شده و قرار است وی در این اجلاس شرکت کند.

رییس جمهور کره جنوبی اعلام کرد که او در نشست سران ناتو در لیتوانی بر ضرورت همکاری جامعه بین المللی علیه اقدامات غیر قانونی کره شمالی تاکید خواهد کرد.

یون سوک یول برخلاف رویکرد آشتی جویانه مون جائه این رییس جمهور سابق کره جنوبی با کره شمالی، از زمکان آغاز ریاست جمهوری خود مواضع سرسختانه ای علیه پیونگ یانگ اتخاذ کرده و مدعی شده که دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی: جامعه بین المللی عزم خود را به کره شمالی نشان دهد

کره جنوبی: جامعه بین المللی عزم خود را به کره شمالی نشان دهد