مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:002023-07-12فرهنگي

فرهنگ ایران در هفته دوستی با سریلانکا معرفی می شود


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران گفت: در هفته دوستی کودک ایران و سریلانکا به مدت 5 روز بخش کوچکی از نمادها و ارزش های فرهنگ ایران زمین و هنر و خلاقیت کودکان ایرانی به نمایش گذاشته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هفته دوستی کودک ایران و سریلانکا توسط رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا با مشارکت شورای شهر کلمبو و حمایت اداره کل همکاری ها و تنظیم گری صادرات فرهنگی و گروه هنری موزه بین المللی سیار سفیران صلح هفته دوستی کودک ایران و سریلانکا؛ با حضور کاردار موقت سفارت، هنرمندان و دوستداران فرهنگ و هنری ایرانی در محل کتابخانه عمومی شهر کلمبو واقع در موزه ملی سریلانکا افتتاح شد.

در آیین افتتاحیه این رویداد فرهنگی که با سخنرانی ویدورا ویکرامانایاکا وزیر فرهنگ، بودیسم و ادیان سریلانکا، گودرزی رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و خانم وارونی گاگاداراچیچی رییس کتابخانه عمومی کلمبو برگزار شد، بیش از 120 دانش آموز در کارگاه های نمایش عروسکی، نقاشی، سفال گری، کلاژ و عروسک سازی شرکت نمود.

پس از انجام مراسم سنتی روشن کردن شمع این رویداد، آقای ویدورا ویکرامانایاکا وزیر فرهنگ و بودیسم سریلانکا ضمن خیرمقدم به گروه هنری و تشکر از رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری هفته دوستی کودک و تاکید بر مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایران در هفته دوستی با سریلانکا معرفی می شود

فرهنگ ایران در هفته دوستی با سریلانکا معرفی می شود