مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 09:452023-07-09اقتصادي

دهیاران از ساخت و ساز خارج از طرح هادی در روستاها جلوگیری کنند


یکی از وظایف اولیه دهیاری نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز است که باید جدی گرفته شود تا خارج از طرح هادی ساخت و ساز انجام نشود.

- ایسنا/کرمان فرماندار بم گفت: یکی از وظایف اولیه دهیاری نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز است که باید جدی گرفته شود تا خارج از طرح هادی ساخت و ساز انجام نشود.

محمد برزنگ شامگاه 17 تیرماه در همایش شهرداری ها و دهیاری های شهرستان بم با اشاره به عملکرد دهیاری ها اظهار کرد: بعضی از دهیارها بسیار خوب کار می کنند اما عملکرد برخی بسیار ضعیف است که باید تلاش کنند.

وی با اشاره به اجرای آسفالت، جدول گذاری و دیگر کارهای عمرانی انجام شده توسط دهیاری ها افزود: سپاه در قالب قرارگاه های امام حسن مجتبی علیه السلام و مرد میدان در خصوص آبرسانی کمک بسیار زیادی انجام داده و عملیات گازرسانی به روستاهای شرستان بم در حال انجام است که امیدواریم تا زمستان در دهبکری و دیگر مناطق کوهستانی به اتمام برسد.

برزنگ به طرح هادی روستاها اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات طرح هادی مربوط به اسناد دولتی بوده که بیش از 80 درصد حل شده است.

فرماندار بم گفت: اعتبار توسعه روستاها مشخص است و افرادی که می خواهند طرح های اقتصادی راه اندازی کنند، باید حمایت شوند تا روستاها از رکود خارج شوند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهیاران از ساخت و ساز خارج از طرح هادی در روستاها جلوگیری کنند

دهیاران از ساخت و ساز خارج از طرح هادی در روستاها جلوگیری کنند